Přeskočit na hlavní obsah
Integrace se Shopsys

Propojte Ecomail s e-shopovou platformou Shopsys díky integraci.

Klára Palkosková avatar
Autor: Klára Palkosková
Aktualizováno před více než 2 týdny

Máte e-shop na platformě Shopsys? Propojte ho s Ecomailem! Podívejte se na to, co integrace umožňuje.

👉 Tato integrace je pro dostupná pouze v tarifu Marketer+

Jak integraci aktivovat?

Integrace je zcela v režii platformy Shopsys a je zpoplatněná. Pro více informací o možnosti napojení se obraťte na svého Project Managera či jinou kontaktní osobu přímo v Shopsys, která vám sdělí podrobnosti a cenovou nabídku za propojení.

Na rozdíl od jiných krabicových řešení probíhá integrace individuálně a lze ji obohatit o parametry podle přání klientů.


Jaké kontakty by se do Ecomailu měly přenášet?

  • kontakty, které se přihlásily:

a) přes formulář pro sběr kontaktů

b) přes registraci na e-shopu

  • zákazníci, kteří provedli objednávku

  • kontakty, u kterých dojde ke změně údajů (dojde automaticky k aktualizaci dat)

  • pokud se kontakt v administraci e-shopu odhlásí, dojde k jeho automatickému odhlášení

💡 TIP: Newsletter (neboli obchodní sdělení) lze podle GDPR odeslat kontaktům, které s ním dříve udělily souhlas nebo na základě tzv. oprávněného zájmu zákazníkům, kteří zároveň musí mít možnost s e-mailingem vyslovit nesouhlas. Na ostatní kontakty lze poslat pouze transakční e-maily.

📖 Jak funguje oprávněný zájem v e-mailingu se dozvíte v tomto článku.

Možnosti integrace

  • synchronizaci kontaktů z e-shopu do seznamu kontaktů u Ecomailu v reálném čase

  • synchronizaci vybraných údajů z objednávek v reálném čase

  • sledování pohybu uživatele na webu pomocí trackovacího kódu

  • synchronizaci produktového feedu

  • odesílání informace o opuštěném košíku

  • sledování naposledy prohlíženého zboží

  • synchronizace štítků a vlastních poli pro označení kontaktů


Práce s produktovým feedem

Zboží do e-mailů za pár minut? S produktovým feedem to jde snadno. Stačí importovat zbožový feed do Ecomailu a během pár kliknutí máte hotovo. Nahrajte do účtu produktový feed (Google, Zboží, Heureka) a usnadněte si přípravu šablony díky produktovým blokům, které zahrnují obrázky, popisy a ceny produktů.


💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊

Dostali jste odpověď na svou otázku?