Máte e-shop na platformě Shopsys? Propojte ho s Ecomailem! Podívejte se na to, co integrace umožňuje.
👉 Tato integrace je pro dostupná pouze v tarifu Marketer+
Jak integraci aktivovat?
Integrace je zcela v režii platformy Shopsys a je zpoplatněná. Pro více informací o možnosti napojení se obraťte na svého Project Managera či jinou kontaktní osobu přímo v Shopsys, která vám sdělí podrobnosti a cenovou nabídku za propojení.
Na rozdíl od jiných krabicových řešení probíhá integrace individuálně a lze ji obohatit o parametry podle přání klientů.
Jaké kontakty by se do Ecomailu měly přenášet?
kontakty, které se přihlásily:
a) přes formulář pro sběr kontaktů
b) přes registraci na e-shopu
zákazníci, kteří provedli objednávku
kontakty, u kterých dojde ke změně údajů (dojde automaticky k aktualizaci dat)
pokud se kontakt v administraci e-shopu odhlásí, dojde k jeho automatickému odhlášení
💡 TIP: Newsletter (neboli obchodní sdělení) lze podle GDPR odeslat kontaktům, které s ním dříve udělily souhlas nebo na základě tzv. oprávněného zájmu zákazníkům, kteří zároveň musí mít možnost s e-mailingem vyslovit nesouhlas. Na ostatní kontakty lze poslat pouze transakční e-maily.
📖 Jak funguje oprávněný zájem v e-mailingu se dozvíte v tomto článku.
Možnosti integrace
synchronizaci kontaktů z e-shopu do seznamu kontaktů u Ecomailu v reálném čase
synchronizaci vybraných údajů z objednávek v reálném čase
sledování pohybu uživatele na webu pomocí trackovacího kódu
synchronizaci produktového feedu
odesílání informace o opuštěném košíku
sledování naposledy prohlíženého zboží
synchronizace štítků a vlastních poli pro označení kontaktů
Práce s produktovým feedem
Zboží do e-mailů za pár minut? S produktovým feedem to jde snadno. Stačí importovat zbožový feed do Ecomailu a během pár kliknutí máte hotovo. Nahrajte do účtu produktový feed (Google, Zboží, Heureka) a usnadněte si přípravu šablony díky produktovým blokům, které zahrnují obrázky, popisy a ceny produktů.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊