👉 Tato integrace je dostupná pouze v tarifu Marketer+.
IdoSell integrace
V tomto článku naleznete
1. Co doplněk umožní
synchronizace kontaktů z e-shopu do seznamu kontaktů v Ecomailu v reálném čase
ti, kteří souhlasí s odběrem newsletteru, mají štítek IdoSell_newsletter
přenos objednávek v reálném čase
včetně kategorie a stavu objednávky
sledování pohybu uživatele na vašem webu pomocí trackovacího kódu
odeslání události opuštěného košíku (pro kontakty registrované na webu)
spuštění welcome automatizace pro nové kontakty
2. Jak nainstalovat doplněk
Přihlaste se do vašeho účtu v IdoSell a přejděte na stránku Apps -> Lista aplikacji i usług. Vyhledejte Ecomail.
2. Klikněte na "Zainstaluj darmową aplikację".
3. Potvrďte souhlas s podmínkami obchodu s aplikacemi a klikněte na “Kupuję subskrypcję”:
4. Zobrazí se potvrzení o instalaci doplňku:
5. V menu znovu vyberte Apps -> Ecomail.pl
6. Z administrace e-shopu budete přesměrováni na stránku, na které dokončíte napojení. Klikněte na "Kliknij tutaj":
7. Nyní se stačí přihlásit do účtu v Ecomailu. Pokud účet nemáte založený, můžete si jej v tomto kroku vytvořit.
8. Po přihlášení budete přesměrování do sekce Integrace, kde dokončíte napojení. Vyberte seznam kontaktů, do kterých bude IdoSell odesílat data:
9. V ecomailu máte hotovo. Poslední krok napojení je aktivace webhooků.
Přímo v Ecomailu nebo na konci této nápovědy si stáhněte soubor, který budete v IdoSell importovat.
10. V IdoSellu přejděte do: Marketing i integracje -> Webhooki a klikněte na "Import ICF Kampanii":
10. Importujte soubor s webhooky.
A máte hotovo! 🎉
3. Jaké kontakty se do Ecomailu přenášejí?
Kontakty z objednávek z platformy IdoSell se přenášejí na základě oprávněného zájmu. Těmto kontaktům tak dále můžete zasílat obdobnou nabídku produktů nebo služeb pomocí hromadného sdělení. O tom více zde.
Ke kontaktům se přenášejí na základě formy souhlasu s rozesílkou následující štítky:
IdoSell – kontakt provedl registraci nebo nákup na e-shopu
IdoSell_newsletter – kontakt udělil souhlas se zasíláním newsletterů (registrace k odběru novinek)
IdoSell, IdoSell_newsletter – kontakt nakoupil a souhlasil se zasíláním newsletterů
Navíc se ke kontaktům přenáší jazykový kód, který odpovídá jazykové mutaci, jež má e-shop nastavenou.například: IdoSell_pol.
Štítek IdoSell_newsletter se přenáší ve chvíli, kdy mají kontakty v Shoper možnost zaškrtnout zájem o novinky. Pokud tuhle možnost na webu nemáte, kontaktům se štítek IdoSell_newsletter nepřidá.
4. Kontrola prvního propojení
Pokud chcete zkontrolovat správnost přenosu dat, klikněte v horním menu na “Kontakty” a rozklikněte seznam, který jste při integraci zvolili (např. První seznam nebo Zákazníci). V seznamu kontaktů naleznete informaci o tom, kolik aktivních kontaktů se v seznamu nachází.
Pro kontrolu kontaktních údajů zákazníka klikněte na libovolnou e-mailovou adresu -> Nákupy. Zde uvidíte přehled provedených nákupů.
5. Jak na opuštěný košík
Využijte události opuštěného košíku v automatizaci a připomeňte svým kontaktům nedokončený nákup. Jedná se o jednu z nejúčinnějších automatizací. Pokud kontakt nedokončí nákup, vytvoří se v Ecomailu vlastní událost, na kterou můžete dále reagovat.
Události se ze IdoSell přenášejí automaticky pro všechny kontakty, které se registrují na vašem webu.
Chcete-li odeslat e-mail s připomínkou opuštěného košíku, pokračujte v nastavení automatizace dle tohoto článku, případně pracujte s přednastavenou automatizací.
6. Nastavení sledování uživatelů
Sledování uživatelů vám umožní sbírat informace o pohybu zákazníků na webu. Díky němu můžete reagovat na prohlížení jednotlivých stránek vašeho e-shopu a personalizovat tak váš e-mailing.
Integrace zajistí implementaci trackovacího kódu do vašeho e-shopu automaticky.
7. Nastavení formuláře pro sběr kontaktů
Informace brzy doplníme.
8. Přidání produktového feedu
Pro vygenerování produktového feedu můžete využít propojení IdoSell a Ceneo. Všechny informace najdete zde.
Stáhněte si tento soubor pro aktivování webhooků: