👉 Tato integrace je dostupná pouze v tarifu Marketer+.
IdoSell integrace
V tomto článku naleznete
1. Co doplněk umožní
- synchronizace kontaktů z e-shopu do seznamu kontaktů v Ecomailu v reálném čase - kontakty se přenesou se zdrojem idosell_webhook nebo idosell_import 
- ti, kteří souhlasí s odběrem newsletteru, mají štítek IdoSell_newsletter 
 
- přenos objednávek v reálném čase - včetně kategorie a stavu objednávky 
 
- sledování pohybu uživatele na vašem webu pomocí trackovacího kódu 
- odeslání události opuštěného košíku (pro kontakty registrované na webu) 
- spuštění welcome automatizace pro nové kontakty 
2. Jak nainstalovat doplněk
- Přihlaste se do vašeho účtu v IdoSell a přejděte na stránku Apps -> Lista aplikacji i usług. Vyhledejte Ecomail. 
2. Klikněte na "Zainstaluj darmową aplikację".
3. Potvrďte souhlas s podmínkami obchodu s aplikacemi a klikněte na “Kupuję subskrypcję”:
4. Zobrazí se potvrzení o instalaci doplňku:
5. V menu znovu vyberte Apps -> Ecomail.pl
6. Z administrace e-shopu budete přesměrováni na stránku, na které dokončíte napojení. Klikněte na "Kliknij tutaj":
7. Nyní se stačí přihlásit do účtu v Ecomailu. Pokud účet nemáte založený, můžete si jej v tomto kroku vytvořit.
8. Po přihlášení budete přesměrování do sekce Integrace, kde dokončíte napojení. Vyberte seznam kontaktů, do kterých bude IdoSell odesílat data:
9. V ecomailu máte hotovo. Poslední krok napojení je aktivace webhooků.
Přímo v Ecomailu nebo na konci této nápovědy si stáhněte soubor, který budete v IdoSell importovat.
10. V IdoSellu přejděte do: Marketing i integracje -> Webhooki a klikněte na "Import ICF Kampanii":
10. Importujte soubor s webhooky.
A máte hotovo! 🎉
3. Jaké kontakty se do Ecomailu přenášejí?
Kontakty z objednávek z platformy IdoSell se přenášejí na základě oprávněného zájmu. Těmto kontaktům tak dále můžete zasílat obdobnou nabídku produktů nebo služeb pomocí hromadného sdělení. O tom více zde.
Ke kontaktům se přenášejí na základě formy souhlasu s rozesílkou následující štítky:
- IdoSell – kontakt provedl registraci nebo nákup na e-shopu 
- IdoSell_newsletter – kontakt udělil souhlas se zasíláním newsletterů (registrace k odběru novinek) 
- IdoSell, IdoSell_newsletter – kontakt nakoupil a souhlasil se zasíláním newsletterů 
Navíc se ke kontaktům přenáší jazykový kód, který odpovídá jazykové mutaci, jež má e-shop nastavenou, například: IdoSell_pol.
Štítek IdoSell_newsletter se přenáší ve chvíli, kdy mají kontakty v Shoper možnost zaškrtnout zájem o novinky. Pokud tuhle možnost na webu nemáte, kontaktům se štítek IdoSell_newsletter nepřidá.
4. Kontrola prvního propojení
Pokud chcete zkontrolovat správnost přenosu dat, klikněte v horním menu na “Kontakty” a rozklikněte seznam, který jste při integraci zvolili (např. První seznam nebo Zákazníci). V seznamu kontaktů naleznete informaci o tom, kolik aktivních kontaktů se v seznamu nachází.
Pro kontrolu kontaktních údajů zákazníka klikněte na libovolnou e-mailovou adresu -> Nákupy. Zde uvidíte přehled provedených nákupů.
5. Jak na opuštěný košík
Využijte události opuštěného košíku v automatizaci a připomeňte svým kontaktům nedokončený nákup. Jedná se o jednu z nejúčinnějších automatizací. Pokud kontakt nedokončí nákup, vytvoří se v Ecomailu vlastní událost, na kterou můžete dále reagovat.
Události se ze IdoSell přenášejí automaticky pro všechny kontakty, které se registrují na vašem webu.
Chcete-li odeslat e-mail s připomínkou opuštěného košíku, pokračujte v nastavení automatizace dle tohoto článku, případně pracujte s přednastavenou automatizací.
6. Nastavení sledování uživatelů
Sledování uživatelů vám umožní sbírat informace o pohybu zákazníků na webu. Díky němu můžete reagovat na prohlížení jednotlivých stránek vašeho e-shopu a personalizovat tak váš e-mailing.
Integrace zajistí implementaci trackovacího kódu do vašeho e-shopu automaticky.
7. Nastavení formuláře pro sběr kontaktů
Informace brzy doplníme.
8. Přidání produktového feedu
Pro vygenerování produktového feedu můžete využít propojení IdoSell s Ceneo nebo Google.
Produktový feed Ceneo
- V IdoSell přejděte do sekce Marketing -> Porównywarki cen i katalogi a vyberte konkrétní obchod, pro který budete feed generovat. 
- Klikněte na "Dodaj nowy serwis" a vyberte službu Ceneo. 
- Nastavení feedu uložte (v nastavení není nutné provádět změny). 
- Nyní vyčkejte na vygenerování feedu (to může několik hodin trvat, nejčastěji se feed generuje o půlnoci). 
- Jakmile je feed vygenerovaný, zkopírujte jeho URL v sekci: Wybierz > Plik eksportu > URL pliku eksportu dla porównywarki. 
- V Ecomailu přejděte do sekce Produktové feedy -> Přidat nový feed -> vyberte Ceneo a přidejte URL produktového feedu. 
- Nastavení uložte a máte hotovo 🎉 
Produktový feed Google
- V IdoSell přejděte do sekce Marketing -> Produkty i reklamy w Google -> Feed produktowy dla Google Shopping do samodzielnego zarządzania reklamami a vyberte konkrétní obchod, pro který budete feed generovat. 
- Klikněte na "Dodaj nowy serwis" a vyberte zemi, pro kterou feed generujete. 
- Nastavení feedu uložte (v nastavení není nutné provádět změny). 
- Nyní vyčkejte na vygenerování feedu (to může několik hodin trvat, nejčastěji se feed generuje o půlnoci). 
- Jakmile je feed vygenerovaný, zkopírujte jeho URL v sekci: Wybierz > Plik eksportu > URL pliku eksportu dla porównywarki. 
- V Ecomailu přejděte do sekce Produktové feedy -> Přidat nový feed -> vyberte Google a přidejte URL produktového feedu. 
- Nastavení uložte a máte hotovo 🎉 
Stáhněte si tento soubor pro aktivování webhooků:










