Přeskočit na hlavní obsah
IdoSell

Vlastníte e-shop na platformě IdoSell? Integrujte jej s Ecomailem a využijte získaná data pro vaši rozesílku.

Petra Kramlová avatar
Autor: Petra Kramlová
Aktualizováno tento týden

👉 Tato integrace je dostupná pouze v tarifu Marketer+.

IdoSell integrace

V tomto článku naleznete


1. Co doplněk umožní

  • synchronizace kontaktů z e-shopu do seznamu kontaktů v Ecomailu v reálném čase

    • ti, kteří souhlasí s odběrem newsletteru, mají štítek IdoSell_newsletter

  • přenos objednávek v reálném čase

    • včetně kategorie a stavu objednávky

  • sledování pohybu uživatele na vašem webu pomocí trackovacího kódu

  • odeslání události opuštěného košíku (pro kontakty registrované na webu)

  • spuštění welcome automatizace pro nové kontakty

2. Jak nainstalovat doplněk

  1. Přihlaste se do vašeho účtu v IdoSell a přejděte na stránku Apps -> Lista aplikacji i usług. Vyhledejte Ecomail.

2. Klikněte na "Zainstaluj darmową aplikację".

3. Potvrďte souhlas s podmínkami obchodu s aplikacemi a klikněte na “Kupuję subskrypcję”:

4. Zobrazí se potvrzení o instalaci doplňku:

5. V menu znovu vyberte Apps -> Ecomail.pl


6. Z administrace e-shopu budete přesměrováni na stránku, na které dokončíte napojení. Klikněte na "Kliknij tutaj":

7. Nyní se stačí přihlásit do účtu v Ecomailu. Pokud účet nemáte založený, můžete si jej v tomto kroku vytvořit.

8. Po přihlášení budete přesměrování do sekce Integrace, kde dokončíte napojení. Vyberte seznam kontaktů, do kterých bude IdoSell odesílat data:

9. V ecomailu máte hotovo. Poslední krok napojení je aktivace webhooků.

Přímo v Ecomailu nebo na konci této nápovědy si stáhněte soubor, který budete v IdoSell importovat.

10. V IdoSellu přejděte do: Marketing i integracje -> Webhooki a klikněte na "Import ICF Kampanii":

10. Importujte soubor s webhooky.

A máte hotovo! 🎉

3. Jaké kontakty se do Ecomailu přenášejí?

Kontakty z objednávek z platformy IdoSell se přenášejí na základě oprávněného zájmu. Těmto kontaktům tak dále můžete zasílat obdobnou nabídku produktů nebo služeb pomocí hromadného sdělení. O tom více zde.

Ke kontaktům se přenášejí na základě formy souhlasu s rozesílkou následující štítky:

  • IdoSell –⁠⁠⁠⁠⁠ kontakt provedl registraci nebo nákup na e-shopu

  • IdoSell_newsletter –⁠⁠⁠⁠⁠ kontakt udělil souhlas se zasíláním newsletterů (registrace k odběru novinek)

  • IdoSell, IdoSell_newsletter –⁠⁠⁠⁠⁠ kontakt nakoupil a souhlasil se zasíláním newsletterů

Navíc se ke kontaktům přenáší jazykový kód, který odpovídá jazykové mutaci, jež má e-shop nastavenou.například: IdoSell_pol.

Štítek IdoSell_newsletter se přenáší ve chvíli, kdy mají kontakty v Shoper možnost zaškrtnout zájem o novinky. Pokud tuhle možnost na webu nemáte, kontaktům se štítek IdoSell_newsletter nepřidá.

4. Kontrola prvního propojení

Pokud chcete zkontrolovat správnost přenosu dat, klikněte v horním menu na “Kontakty” a rozklikněte seznam, který jste při integraci zvolili (např. První seznam nebo Zákazníci). V seznamu kontaktů naleznete informaci o tom, kolik aktivních kontaktů se v seznamu nachází.

Pro kontrolu kontaktních údajů zákazníka klikněte na libovolnou e-mailovou adresu -> Nákupy. Zde uvidíte přehled provedených nákupů.

5. Jak na opuštěný košík

Využijte události opuštěného košíku v automatizaci a připomeňte svým kontaktům nedokončený nákup. Jedná se o jednu z nejúčinnějších automatizací. Pokud kontakt nedokončí nákup, vytvoří se v Ecomailu vlastní událost, na kterou můžete dále reagovat.

Události se ze IdoSell přenášejí automaticky pro všechny kontakty, které se registrují na vašem webu.

Chcete-li odeslat e-mail s připomínkou opuštěného košíku, pokračujte v nastavení automatizace dle tohoto článku, případně pracujte s přednastavenou automatizací.

6. Nastavení sledování uživatelů

Sledování uživatelů vám umožní sbírat informace o pohybu zákazníků na webu. Díky němu můžete reagovat na prohlížení jednotlivých stránek vašeho e-shopu a personalizovat tak váš e-mailing.

Integrace zajistí implementaci trackovacího kódu do vašeho e-shopu automaticky.

7. Nastavení formuláře pro sběr kontaktů

Informace brzy doplníme.

8. Přidání produktového feedu

Pro vygenerování produktového feedu můžete využít propojení IdoSell a Ceneo. Všechny informace najdete zde.

Stáhněte si tento soubor pro aktivování webhooků:

Dostali jste odpověď na svou otázku?