Přeskočit na hlavní obsah
Reporty automatizací

Zjistěte výkonnost spuštěných automatizací ve vašem účtu v samostatných reportech.

Monika Marešová avatar
Autor: Monika Marešová
Aktualizováno před více než 3 lety

Vytvořili jste v Ecomailu automatizace a přejete si zjistit, jak jsou automatizace výkonné? Jednotlivé automatizace disponují vlastním reportem, ve kterém můžete zjistit základní statistiky.

V hlavním menu klikněte na sekci Automatizace a vyberte některou ze spuštěných automatizací.

V přehledu vidíte celkový souhrn automatizace podobně jako u běžných kampaní. Zde pro představu:


Kolik e-mailů bylo odesláno celkem - pokud máte v automatizaci vícekrát akci "poslat e-mail", je toto číslo součtem všech e-mailů v rámci automatizace.

Otevřeno uživateli - kolik unikátních uživatelů si otevřelo e-mail v automatizaci.

Kliknuto uživateli - kolik unikátních uživatelů kliklo v e-mailech automatizace.

Celkový bounce rate - kolik e-mailů v rámci automatizace bylo vráceno a nedoručeno.

Dostupný je také názorný graf výkonnosti kampaně, v kterém si můžete prohlédnout, v jakém čase je pro Vaše kontakty mailing atraktivní.


Níže pod grafem naleznete informace o tom, na kolik kontaktů byla automatizace spuštěna (uživatelů) a kolik uživatelů prošlo celým scénářem automatizace až na konec (dokončeno). Nahlédnout můžete také vrácené adresy, konkrétně soft bounce a hard bounce.

Pokud v levém menu kliknete na nastavení, budete přesměrováni do nastavení automatizace, konkrétně do jejího “builderu” - právě zde vytváříte strom automatizace, můžete jí zde zpětně upravovat a nahlížet na její nastavení. O tom více v tomto článku.


TIP: Již spuštěnou kampaň nedoporučujeme v průběhu upravovat - tato skutečnost může ovlivnit chod již nastavených kroků v původní automatizaci.

Pokud chcete před spuštěním automatizaci otestovat, klikněte místo na "spustit automatizaci" na "zavřít builder" a zvolte vlevo možnost testování.

Právě zde je možnost testovat automatizaci na vlastních e-mailech. Pokud je vše v pořádku, klikněte vpravo nahoře na "Spustit kampaň". Případně můžete právě spuštěnou automatizaci pozastavit.


Kromě základního přehledu jsou k dispozici také aktivity, kde můžete dohledat konkrétní kontakty podle toho, jakou aktivitu v automatizaci provedli -> např. v sekci otevřeno naleznete všechny kontakty, které e-mail v automatizaci otevřely.

Také si můžete jednotlivé záložky aktivit exportovat (vpravo dole).

Přejete-li si u konkrétního kontaktu zjistit, jaký e-mail z automatizace mu byl odeslán, tuto informaci naleznete v detailu kontaktu.


Dostali jste odpověď na svou otázku?