Všechny sbírky
Reporty a doručitelnost
Měření konverzí v Ecomailu
Měření konverzí v Ecomailu
Jak se počítají konverze v Ecomailu? Jak se liší počítání konverzí od Google Analytics?
Lucie Baránková avatar
Autor: Lucie Baránková
Aktualizováno před více než týdnem

Pokud máte ve svém účtu nastavenou aktivní integraci a využíváte tarif Marketer+, pak můžete v reportu každé odeslané kampaně sledovat metriky “Počet konverzí” a “Prodej celkem”, které Vám mohou pomoci při analýze a optimalizaci Vašich rozesílek.

Metriku “Počet konverzí” Ecomail měří podobným způsobem jako další nástroje, avšak naše aplikace o uživatelích ví i další informace a využívá dat z integrace.

Aplikace měří jako konverzi to, kdy uživatel:

  • provede nákup do 10 dnů od otevření e-mailu v kampani

  • provede nákup do 30 dnů od kliknutí v e-mailu v kampani

Ecomail tedy dokáže rozeznávat i vztah otevřeného e-mailu a uskutečněného nákupu. Např. Google Analytics měří konverze pomocí prokliku v kampani - z těchto důvodů se konverze v Ecomailu neshodují s těmi v Google Analytics.

Metrika “Prodej celkem” poté ukazuje celkovou výši tržeb z konverzí v této kampani., jaké tržby konverze přinesly.

Kdybyste měli další dotazy ohledně konverzí v Ecomailu, tak se na nás můžete obrátit na adrese support@ecomail.cz.

Dostali jste odpověď na svou otázku?