Pokud máte ve svém účtu nastavenou aktivní integraci a využíváte tarif Marketer+, pak můžete v reportu každé odeslané kampaně sledovat metriky “Počet konverzí” a “Prodej celkem”, které Vám mohou pomoci při analýze a optimalizaci Vašich rozesílek.
Metriku “Počet konverzí” Ecomail měří podobným způsobem jako další nástroje, avšak naše aplikace o uživatelích ví i další informace a využívá dat z integrace.
Aplikace měří jako konverzi to, kdy uživatel:
provede nákup do 10 dnů od otevření e-mailu v kampani
provede nákup do 30 dnů od kliknutí v e-mailu v kampani
Ecomail tedy dokáže rozeznávat i vztah otevřeného e-mailu a uskutečněného nákupu. Např. Google Analytics měří konverze pomocí prokliku v kampani - z těchto důvodů se konverze v Ecomailu neshodují s těmi v Google Analytics.
Metrika “Prodej celkem” poté ukazuje celkovou výši tržeb z konverzí v této kampani., jaké tržby konverze přinesly.
Kdybyste měli další dotazy ohledně konverzí v Ecomailu, tak se na nás můžete obrátit na adrese support@ecomail.cz.