V tomto článku si ukážeme napojení na službu eBRÁNA.

Funkce integrace:

  • výběr seznamu kontaktů zvlášť pro newsletter a objednávky

  • sledování transakcí/objednávek

  • sledování opuštěného košíku přihlášených zákazníků a pohybu na webu

  • využití produktových feedů pro funkce v Ecomailu

Jak na integraci

1) Přejděte do editoru > Nastavení > Propojení > Ecomail.

Následující údaje naleznete v aplikaci Ecomailu > Správa účtu > Integrace, stačí vždy zkopírovat označenou část a vložit ji do editoru.

Trackovací kód – appId:

API klíč:

Po vložení údajů stačí změny v editoru uložit, pokud vše proběhne v pořádku, objeví se nově dva seznamy/listy pro synchronizaci kontaktů z e-shopu do Ecomailu.

  • Seznam pro registraci z newsletteru – do tohoto seznamu se automaticky synchronizují všechny kontakty, které udělí souhlas přes sběrač kontaktů v patičce e-shopu.

  • Seznam pro objednávky – do tohoto seznamu se automaticky synchronizují všechny kontakty, které dokončily objednávku.

Pokud se vám nezobrazují žádné seznamy, tak bude nutné si je nejdříve založit v Ecomailu (Ecomail > Kontakty > Nový seznam kontaktů).

Pro běžící e-shopy, které se rozhodly využívat Ecomail umožňuje služba eBRÁNA synchronizaci historických dat z e-shopu do Ecomailu (kontakty, objednávky uživatelů). Pro dotažení dat kontaktujte technickou podporu na e-mailu podpora@ebrana.cz

Našli jste odpověď?