Přeskočit na hlavní obsah
eBRÁNA integrace

Návod na propojení Ecomailu a eBRÁNA e-shopu

Jakub Filounek avatar
Autor: Jakub Filounek
Aktualizováno před více než rokem

eBRÁNA je digitální agentura, která vám pomůže s vaší marketingovou strategií a tvorbou e-shopových stránek. V rámci integrace s Ecomailem jednoduše synchronizujete vaše zákazníky a jejich aktivity pro efektivní komunikaci.

V tomto článku naleznete:


Co integrace umožní?

Jak propojit Ecomail s eBRÁNOU?

1) Přejděte do editoru > Nastavení > Propojení > Ecomail:

Následující údaje naleznete v aplikaci Ecomailu > Správa účtu > Pro vývojáře, stačí vždy zkopírovat označenou část a vložit ji do editoru.

Trackovací kód – appId:

API klíč:

Po vložení údajů stačí změny v editoru uložit, pokud vše proběhne v pořádku, objeví se nově dva seznamy/listy pro synchronizaci kontaktů z e-shopu do Ecomailu.

  • Seznam pro registraci z newsletteru – do tohoto seznamu se automaticky synchronizují všechny kontakty, které udělí souhlas přes sběrač kontaktů v patičce e-shopu.

  • Seznam pro objednávky – do tohoto seznamu se automaticky synchronizují všechny kontakty, které dokončily objednávku.

Pokud se vám nezobrazují žádné seznamy, tak bude nutné si je nejdříve založit v Ecomailu (Ecomail > Kontakty > Nový seznam kontaktů).

Pro běžící e-shopy, které se rozhodly využívat Ecomail umožňuje služba eBRÁNA synchronizaci historických dat z e-shopu do Ecomailu (kontakty, objednávky uživatelů). Pro dotažení dat kontaktujte technickou podporu na e-mailu podpora@ebrana.cz


V případě dotazů nás kontaktuje na chatu, anebo na e-mailu support@ecomail.cz. 🙂

Dostali jste odpověď na svou otázku?