eBRÁNA je digitální agentura, která vám pomůže s vaší marketingovou strategií a tvorbou e-shopových stránek. V rámci integrace s Ecomailem jednoduše synchronizujete vaše zákazníky a jejich aktivity pro efektivní komunikaci.
V tomto článku naleznete:
Co integrace umožní?
výběr seznamu kontaktů zvlášť pro newsletter a objednávky
přenos objednávek vašich zákazníků
sledování opuštěného košíku přihlášených zákazníků a pohybu na webu
využití produktových feedů pro funkce v Ecomailu
Jak propojit Ecomail s eBRÁNOU?
1) Přejděte do editoru > Nastavení > Propojení > Ecomail:
Následující údaje naleznete v aplikaci Ecomailu > Správa účtu > Pro vývojáře, stačí vždy zkopírovat označenou část a vložit ji do editoru.
Trackovací kód – appId:
API klíč:
Po vložení údajů stačí změny v editoru uložit, pokud vše proběhne v pořádku, objeví se nově dva seznamy/listy pro synchronizaci kontaktů z e-shopu do Ecomailu.
Seznam pro registraci z newsletteru – do tohoto seznamu se automaticky synchronizují všechny kontakty, které udělí souhlas přes sběrač kontaktů v patičce e-shopu.
Seznam pro objednávky – do tohoto seznamu se automaticky synchronizují všechny kontakty, které dokončily objednávku.
Pokud se vám nezobrazují žádné seznamy, tak bude nutné si je nejdříve založit v Ecomailu (Ecomail > Kontakty > Nový seznam kontaktů).
Pro běžící e-shopy, které se rozhodly využívat Ecomail umožňuje služba eBRÁNA synchronizaci historických dat z e-shopu do Ecomailu (kontakty, objednávky uživatelů). Pro dotažení dat kontaktujte technickou podporu na e-mailu podpora@ebrana.cz
V případě dotazů nás kontaktuje na chatu, anebo na e-mailu support@ecomail.cz. 🙂