Doplněk pro propojení Shoptetu s Ecomailem ihned přenese kontakty ze všech objednávek vašeho e-shopu do Ecomailu včetně obsahu objednávek. Po prvním převedení kontaktů a objednávek už se budou data do vašeho účtu u Ecomailu synchronizovat automaticky, takže se už nebudete muset o nic starat a můžete rovnou začít s e-mailingem. 

Do kódu vašeho e-shopu byl navíc automaticky přidán náš trackovací kód pro sledování pohybu uživatele na webu

Objednávky naleznete v Kontakty -> detail kontaktu -> Nákupy

Výsledky z webtrackingu - Kontakty -> detail kontaktu -> Aktivita & události -> Návštěva stránky 

Kontaktní údaje odběratele - Kontakty -> detail kontaktu -> vlastnosti

Více o tom, co všechno propojení umožňuje a jak ho nastavit, se dočtete zde.

Přečtěte si často kladené otázky

GDPR - mohu posílat newsletter na všechny převedené kontakty z objednávek?

Dle GDPR je možné odesílat newslettery všem vašim zákazníkům s nabídkou obdobných výrobků a služeb (máte k tomu právní titul "oprávněný zájem") a není proto potřeba souhlas. Pokud však máte pod objednávkovým formulářem v e-shopu check box pro souhlas se zasíláním newsletterů, doporučujeme dát check box raději pryč, protože výslovný souhlas zde není úplně potřeba. Nezapomínejte ale vaši databázi pravidelně pročišťovat a v každém newsletteru vždy mějte funkční odhlašovací odkaz. 

Více o e-mailingu podle GDPR zde.

Jsou služby Ecomailu po zakoupení Shoptet doplňku zdarma?

Ecomail a Shoptet jsou dvě různé aplikace s různými funkcemi. Pro využívání obou aplikací je třeba uhradit každou aplikaci zvlášť - tedy Shoptet doplněk i tarif u Ecomailu. Nabízíme však pro Shoptet uživatele 14 denní testování zcela zdarma.

Co se stane po tom, co mi vyprší 14 denní testování u Ecomailu zcela zdarma?

Účet se vám převede na Free verzi a můžete si zakoupit tarif, který odpovídá vašemu počtu kontaktů. Případně můžete přestat doplněk využívat bez jakýchkoli závazků.

Nefunguje mi propojení, nebo mi nepřišel e-mail s integračním kódem.

Pakliže se vám nedaří propojení, obraťte se na naši podporu na support@ecomail.cz.
Pokud nedorazil e-mail s integračním kódem, nahlédněte do všech záložek ve svém e-mailu jako například Hromadné, Promo a pro jistotu i Spam. Případně překontrolujte, zda e-mail, pod kterým jste zaregistrováni u Shoptetu je funkční. E-mail s integračním kódem chodí na e-mail majitele vašeho Shoptet účtu.

Přenesly se mi pouze kontakty z objednávek, ale ne ze záložky Newsletter.

Do Ecomailu se ze Shoptetu přenášejí veškeré kontakty z nákupů. Pokud si přejete do Ecomailu přidat i kontakty ze sekce Marketing -> Newsletter, je potřeba je ze Shoptetu stáhnout a ručně naimportovat do Ecomailu.

Nechci nové kontakty importovat ze sekce Newsletter v Shoptetu do Ecomailu ručně. Mohu to udělat jinak?

Pokud se vám nechce nově nasbírané kontakty ze Shoptet formulářů importovat ručně, sbírejte kontakty rovnou pomocí Ecomail formulářů.

Co když si chci nastavit double opt-in pro kontakty z Ecomail formulářů?

To je samozřejmě možné. V rámci seznamu kontaktů -> Nastavení -> Nastavení registrace -> Registrace s potvrzením e-mailu (tzv. double opt-in). Double opt-in se správně spustí pouze pro kontakty z formulářů, nikoli z objednávek ze Shoptetu.

Před odesláním newsletteru nebo spuštěním automatické kampaně je nezbytné ověřit odesílací doménu?

Ověření domény (např. @mujshop.cz) je nutné pro odeslání e-mailů v Ecomailu. Ověření ovlivňuje doručitelnost vašich newsletterů. Proč musím ověřit doménu a jak na to, zde

Pokud máte administraci záznamů přímo na Shoptetu, ověřte je podle této nápovědy.

Mohu vytvářet automatizace jako například opuštěný košík?

Automatické kampaně jsou nejvíce efektivní e-mailingový nástroj. Neváhejte se do nich pustit a opuštěného košíku tím spíše.

Měl bych Ecomail využívat i pro transakční e-maily?

Nikoli. Transakční e-maily je lepší ponechat stávající ve svém účtu u Shoptetu.

Jak pracovat se segmenty?

Vytváření segmentů a personalizace jsou velmi důležité aspekty pro lepší cílení na své adresáty. Vše o segmentaci se můžete dočíst zde. Pokud chcete segmentovat dle data registrace, jedná se o datum registrace u Ecomailu nikoli u Shoptetu. U "historických" kontaktů doporučujeme tento segment podle data posledního nákupu, nikoli data registrace.

S dalšími dotazy nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu support@ecomail.cz nebo online chatu přímo v účtu.



Našli jste odpověď?